dilluns, 2 de gener del 2017

Etapa 1: relat de'n Joan i fotos

Espero poder transmetre l'emoció amb què Joan va descriure l'etapa d'avui.
"Quina passada de cotxe! I de pilot."
L'etapa d'avui estava molt trencada, hi va haver moltíssims salts, el cotxe s'aixecava molt i es descontrolava. En un moment s'han sortit de pista després d'un salt, però sense cap conseqüència: 50 metres més endavant, quan el terreny ho ha permès, han pogut tornar a pujar a la pista.
Avui (veuran que això canvia dia a dia) els primers 30 cotxes sortien amb 2 minuts de diferència entre cotxe i cotxe. A partir de la posició 31, sortien amb 1 minut entre cotxe i cotxe. I encara que això pugui semblar una ximpleria, no ho és. En sortir més junts, quan es guanya temps s'atrapa més ràpid al cotxe de davant. Si fos en asfalt, no hi hauria problema, però quan es corre a pistes de sorra, la pols que s'aixeca és molta, i atrapar i passar al cotxe de davant enmig d'un núvol de pols és encara més complicat. Amb la velocitat que portaven, han atrapat i han passat a 2 cotxes i tota l'última part del tram la han fet menjant la pols del 3r cotxe al qual han atrapat (encara que no han pogut passar-ho). Recordin que per la manera en què es llarga, el que compta per a la classificació és el temps total que fa cada cotxe, per això tot i avançar "només" a 2 (en 39 km de recorregut d'especial), han avançat més de 10 posicions a la classificació de la general del dia.
L'enllaç post tram va ser una pallissa: 340 km per arribar al campament amb una calor infernal. Avui han descobert l'única fallada del cotxe: l'aire condicionat és d'broma, es van morir de calor tot el dia en tram i en enllaços.
Conclusió del dia: "estem molt contents, anem a per totes, a acabar el més endavant possible!"




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada