Possiblement perquè avui han entrat a Bolívia i ell no tenia xip de telèfon bolivià. No crec que amb el cansament del dia hagi arribat a Tupiza amb forces per buscar un xip telefònic.
La llargada de l'especial d'avui, igual que ahir, va ser amb 3 minuts entre cotxe i cotxe per als 10 primers, 2 minuts, entre el 10è i el 20è, 1 minut entre el 20è i el 30è i 30 segons a partir d'aquí .
Mentre esperem les notícies de nuetro copi preferit, els vaig comptant alguns detalls del que vivim avui seguint la carrera en viu per la web oficial:
Van deixar anar en la posició 20 i van passar pel WP1 en posició 12. Però aquí es va complicar la cosa: pel WP2 van passar en posició 54, amb poc més de 2 hores de retard respecte al primer. No sabem què va passar, ja ens va a explicar Joan.
A partir d'aquí van anar recuperant posicions. en WP 3, 4 i 5 van passar en posició 52, pel WP6 a la 47 i pel final del primer tram cronometrat en posició 46. I després del tram cronometrat: WP9 en posició 44, WP10 en posició 39, WP11 a 36 i finalment van acabar en posició 30.
Quina patiment minut a minut! 😊
![]() |
Classificació general després de la 4º etapa, tal com va aparèixer en "el punt avui" (diari català) Gràcies Mariàngels Montserrat per enviar-ho |
Actualització del 7/1 a la matinada:
Finalment en Joan va poder comunicar-se desprès de la 5a etapa. Aquí va el que em va explicar de la 4a:
Les dunes del inici van ser realment dures: amb raó l'organització donava l'opció de no passar per allà i tot i així poder seguir amb la carrera. Això sí: no passar per les dunes implicava una penalització de 12 hs i el nostre 338 no estava disposat a "menjar-se" aquesta penalització doncs van anar a per totes.
Es van enganxar diverses vegades i en una d'aquestes enganxades es va trencar el gat hidràulic que fan servir per ajudar-se a sortir. Resultat: Joan va haver de desmontar el gat hidràulic enmig del tram, mig enganxats al fesh fesh i sortir sol palejant. I de les properes enganxadas van sortir només palejant. Això els va fer perdre un temps molt valuós.
Quan van superar aquestes dunes van intentar recuperar tot el temps perdut. GAS A FONS !!!!! Van passar a sac per llocs molt trencats (llits de rius secs, per exemple), arriscant el cotxe i trencant algunes coses.
Per sort la jugada els va sortir bé: van arribar a meta en posició 30: 10 per darrere de la qual havien deixat anar, però 24 per davant de com havien quedat en el WP2.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada