divendres, 30 de desembre del 2016

La presentació a la web dekariana

A la web oficial, així apareixen:
http://www.dakar.com/dakar/2017/es/piloto/338.html


COPILOT

Joan Rubi

Historial Dakar :
      • 2016: Auto/ 44º (copiloto de Gutiérrez Fleig)
      • 2012: Auto/ Abandono en la etapa 11 (copiloto de Eduardo Amor)
      • 2011: Auto/ Abandono en la etapa 7 (copiloto de Diego Izquierdo Menéndez)
      • 2010: Auto/Abandono en la etapa 9 (copiloto de José López Rivas)
      • 2009: Auto/Abandono en la etapa 5 (copiloto de José López Rivas)
    "Va ser molt bo tornar a Dakar després de 3 anys. En aquesta edició donarem un pas endavant, ja que anem amb una Toyota Hilux de l'equip South Racing -que Rodrigo ja va provar en la Baixa Portalegre- i amb la qual jo tindré el primer contacte en el shakedown d'Asunción. Vaig visitar la seu de l'equip per poder conèixer a fons la mecànica. Rodrigo és un gran pilot i amb aquesta camioneta, crec que podem optar a estar entre els 25 primers. Com m'agrada dir a mi, somiar és gratis. Estar recorrent Bolívia durant diverses etapes serà un plus de motivació. L'any passat la rebuda que ens van brindar allí va ser increïble. D'altra banda tinc molta fe en el treball de Marc Coma que en aquesta edició ha tingut més llibertat per dissenyar el recorregut. "

    PILOTO

    Alberto Rodrigo Gutierrez Fleig

    Historial Dakar :

        • 2016. Auto/ 44º
      "La veritat és que el Dakar em va deixar molt content. Vam ser líders de la T3 fins a Salta. Després vam tenir problemes en les dunes i allà vam perdre algunes posicions. Joan, el meu copilot, és una magnífica persona i per això tenia ganes de repetir la dupla. Aquest any vaig tornar a córrer la Baixa Portalegre per provar la Toyota Overdrive del South Racing, un vehicle totalment de carrera, molt potent, que, confio, em permetrà arribar a Bolívia i fer un molt bon paper. El Dakar és una passió que se't va ficant, una bestiola que et pica i per això un vol anar pujant cada vegada més. Córrer al teu país és una cosa increïble. Sents que comença a sonar el teu nom. Bolívia es paralitza ja al desembre per la carrera i comença una veritable febre Dakar. El meu cotxe porta els colors de la bandera i m'imagino l'emoció que serà arribar al país. Es estarrufen els cabells! El president Evo Morales està donant molt de suport a la cursa i espero que hi hagi Dakar a Bolívia per mlts anys ".


      Cap comentari:

      Publica un comentari a l'entrada