dimecres, 19 de gener del 2011

Una gran experiència

Ja he tornat a la normalitat, escric des del sofá de casa, després del primer dia laboral des que vaig tornar (ahir).
Si haig de resumir el Dakar 2011 en una paraula, se'm acut dir "amics". Perquè a part de l'aventura, el Dakar té quelcom de màgic que fa que la convivència amb les persones arreli fort. Un gran company, en Diego, amb qui no varem poder assolir la nostra fita, però si que vam obtenir altres grans recompenses, com l'amistat. Un gran equip, els "malucos", amb en Gabi, en Fabio, en Pedro, en Gastón, en Dani, en Sergio, l'alquimista,  l'Esteban (va, que ya llegamos!jajaja) en Darío i en Roby,..... Amics retrobats o de nous però amics al cap i a la fí. Amb els "rivals" jajaja, rivals? Menció especial per en "Nico" (papaaaaa!!!) i el Facu, que ellsa acabessin el ralli va ser una de les meves majors alegries! També content per l'èxit del Xavi Foj i en Pablo, després de la "jugadeta" de no acceptar-los en la categoria de sèrie, varen lluitar per un merescut scratch! Els "televidentes", els amics de Desafio Extremo que no varen perdre detall de l'aventura i que l'han inmortalitzat per record de tots (ansiós de veure el gran programa). Un record especial per l'Edu Amor i el "Pipi".... no deixo de pensar en ells, i no sé com puc ajudar-los... I abraçada inmensa pels "jefes" l'Edu i l'Ariel, que han fet possible que jo pogués tornar un any mes! En Nacho, el nou "soltero de oro" a partir del 30 de gener (emissió del programa desafio). Els T4 (voltereta al km 30!) Jordi, Oscar i Quim, al seu rotllo dalt del camió. I un munt de gent de la caravana, els TVE, la Marteta de Catalunya Ràdio, en Santi i les seves "pelicules", l'incombustible Manu Tajada (sempre hi era, vols dir que dorm aquest noi?).
En definitiva, a part del repte personal, del repte esportiu, de ser el meu gran objectiu, el Dakar és una enriquidora experiència com a persona, i aquest any, de nou, em quedo amb això. Gràcies a tots, els anomenats, i els amics que m'heu seguit des de casa: el meu Dakar és el vostre Dakar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada