dissabte, 16 de gener del 2016

16/1/16:etapa Villa Carlos Paz - Rosario. Resum d'etapa

Han guanyat el Dakar. Com moltes vegades vaig sentir dir a en Joan i a tants altres dakarians: "acabar un Dakar significa guanyar-lo".

François FLAMAND DPPI Media web: www.dppi.net
Paraula de copilot en el grup de whatsapp que hem tingut els més propers per seguir detalls:
"Deixeu que em posi tou: vull dedicar el aquesta fita a la meva família: la Bar, que és capaç d'aguantar totes les meves bogeries, a l'Alba, l'Uri i l'Eva que són les 3 joies i el veritable sentit del que m'envoltagermanet i germaneta, mare que tot i quegaire be estic als 50 encara pateixcom si fos petit; i a tots els amics, de prop o de lluny que us heu preocupat en aquest o en els passats Dakars ... Sencillament gràcies! 'La Dakar és el vostre ! "





Merescuda medalla. Foto de www.fuoristradaweb.com
I ara permitiu a aquesta cronista el seu moment de tendresa: "M'has fet plorar amor, et mereixes haver complert un dels somnis de la teva vida. I molts més."


Van quedar en la posició 44 de la general de carrera i 3 de la seva categoria (T3). 
Clasificació final de cursa, publicat a la web oficial a les 17.57 h d'avui.

I 38 a l'etapa.
Clasificació d'etapa (al TDP). Merci Kim per la foto!


Perdoneu la qualitat del vídeo d'aquí baix, però està filmat mentre miràvem el programa de la compu, a Bolívia TV no tenen arxius a la web dels programes emesos.
Entrevista a Joan per Bolívia TV, després del pòdium de Rosario

De moment va aquest lliurament. Després faré un altre post amb més fotos, vídeos, etc.
I també en Joan amb el seu resum del Dakar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada