Segons la web oficial, sobre l'etapa d'avui:
Marató I, res de mecánica
Per diverses raons, els competidors es veuen enfrontats aquí al seu primer gran test. En l'especial s'evoluciona a una mitjana de 3 500 metres d'altura, amb incessants canvis de ritme lligats a l'alternança de terrenys sorrencs i pedregosos. Aquest copiós menú està servit quan gairebé tots han corregut gairebé 2 500 km, amb un volum d'hores de seient, esgotador per als pilots que estan més avall en la classificació. Es tracta sobretot de la primera part d'una etapa marató particular amb parc tancat per als vehicles ... i per als competidors.
Però anem als detalls de l'etapa per al nostre 401. A diferència dels dies previs, i del que passava al mateix campament de Jujuy (del qual els separaven només 100 km de la llargada i arribada del tram), l'etapa ha transcorregut tota per terrenys molt secs. Tal com diu l'organització sobre l'etapa, la mitjana d'alçada era de 3500mts d'alçada, una altra diferència amb etapes prèvies i que serveix de bon precedent per a les etapes que vindran a Bolivia.
Foto de François FLAMAND DPPI Media www.dppi.ne |
Foto de www.fuoristradaweb.com |
Foto de François FLAMAND DPPI Media www.dppi.ne |
Foto de www.fuoristradaweb.com |
Foto de www.fuoristradaweb.com |
Després de recórrer l'especial, i com encara tenien uns minuts de marge per entrar al campament, en Joan li ha fet una revisió al cotxe. l'ha trobat molt bé, ha canviat el filtre d'aire per tenir-lo a punt per demà i cap al parc tancat!
Demà els espera el pas fronterer, tràmits de migracions i després una especial de més de 300 kms. fins a arribar a Uyuni.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada