Segons la web oficial:
Belen-la Rioja: Fiambalá, versió àmplia, marxant una dosi de dunes
Si bé aquesta desena etapa permetrà als competidors abandonar les dunes de Fiambalá, no ho faran precisament de la forma més ràpida. Les dunes de Fiambalá es van convertir en un dels llocs de confrontació decisius al Dakar. Aquest any s'abordaran al centre de la seqüència més crítica del ral·li, quan els pilots i també els seus vehicles hagin de demostrar la seva aptitud per a la resistència extrema. D'altra banda, en la història comuna del Dakar i en Fiambalá, l'etapa del dia proposa el major quilometratge de dunes i de fora de pista en l'essencial de la distància. Es tracta, novament, d'una oportunitat per als amants del desert. Els altres, per la seva banda, han serrar les dents i esperar que la Calorina no aporti un plus de dificultat a l'etapa. Les motos i els quads hauran de tractar de tenir cura de la mecànica a la sortida de l'etapa marató si volen arribar fins a Rosario. Aquesta jornada, estarà marcada per un inici d'especial inèdit. Els deu primers cotxes saltaran a la pista al mateix temps que les 10 primeres motos i els 5 primers camions. L'espectacle, senyors, està garantit. En resum, un boulevard per als especialistes del desert.
Mapa del recorregut de cotxes i camions |
Potser el que els explicava ahir sobre dunes de la zona de Betlem- Fiambalá i els seus 2500 mts d'alçada no era un invent argentí per creure'ns que tenim el millor del món en tot (després de tot Messi, Maradona i el dolç de llet són argentins, quelcom sobre el que basar-nos tenim, jeje ...). Potser no són les més altes del món, però pel que es veu al perfil del terreny, altes sí que són.
Perfil del terreny |
Avui surtiram en posició 66, a les 00:07:00 hora local.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada